Veelgestelde vragen
Zijn alle artikelen in de webshop ook bij de verkooppunten verkrijgbaar?
Niet alle artikelen van de webshop zijn te koop bij de NAN verkooppunten. Wel kunt u hier passen en bestellen. Ook kunt u onze stoffen voelen en dessins zien. Als u hier vragen over heeft kunt u contact opnemen met de klantenservice op 010-2810596 of webshop@nan.nl.
Zijn de prijzen van de webshop hetzelfde als in de winkels?
Ja, de prijzen zijn hetzelfde.
Hoe lang heb ik garantie op de artikelen die ik bestel?
NAN werkt volgens de wettelijk voorwaarden van verkoop op afstand.
Tot wanneer kan ik de artikelen retour sturen?
U kunt uw artikelen tot 14 dagen na aankoop retour sturen. Bij uw bestelling vindt u een retourenformulier. Hierop geeft u aan welke producten u retour stuurt en wat de reden is. U stuurt dit formulier, samen met de artikelen, gratis naar ons antwoordnummer. Daarnaast meldt u de retourzending aan op webshop@nan.nl.
Hoe kan ik de artikelen retour sturen?
Bij uw bestelling vindt u een retourenformulier. Hierop geeft u aan welke producten u retour stuurt en wat de reden is. U stuurt dit formulier, samen met de artikelen, gratis naar ons antwoordnummer. Daarnaast meldt u de retourzending aan op webshop@nan.nl.
Zijn er kosten verbonden aan het retour sturen?
Nee, dit is gratis binnen Nederland. U kunt gebruik maken van het antwoordnummer 90184, 3009 VB Rotterdam t.n.v. NAN Webshop.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg als ik een artikel retour gestuurd heb?
Het geld wordt binnen 10 werkdagen teruggestort door NAN retail op de door u aangegeven bank rekening.
Krijg ik ook de verzendkosten terug als ik een artikel retour stuur?
Wij werken volgende de wettelijke regels. Indien u de gehele bestelling retour stuurt ontvangt u ook de verzendkosten terug. De retourzending kan gratis opgestuurd worden naar het antwoordnummer 90184, 3009 VB Rotterdam tnv NAN Retail.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
U kunt u bestelling betalen met Ideal, Overboeking, Mastercard en Visa.
Wat gebeurt er met mijn gegevens als ik mij in de NAN webshop heb geregistreerd
Wij gaan vertrouwelijk om met uw gegevens en zullen deze nooit zonder uw toestemming ter beschikking stellen aan derde partijen. Wij gebruiken uw gegevens om u te informeren over de dienstverlening van NAN Retail.
Hoe kan ik meer informatie over een artikel krijgen?
Op de webshop zijn voor alle artikelen, foto’s, teksten en soms een video weergegeven. Mocht u meer informatie wensen over een artikel dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice op 010-2810596 of webshop@nan.nl.
Hoe vallen de maten van NAN?
De maatvoering van NAN is afgestemd op de Nederlandse vrouw. Het merk valt niet groot of klein. Wij proberen zoveel mogelijk de maten van het artikel aan te geven in een maatschema.
Moet ik betalen voor het afleveren van de artikelen?
Voor het verzamelen, verpakken en afleveren van uw bestelling betaalt u een bijdrage van 4,50 euro. Indien een artikel wordt omgeruild sturen wij het nieuwe artikel gratis naar u op.
Hoe wordt de bestelling afgeleverd?
De bestelling wordt geleverd door DHL. De bestelling wordt tweemaal aangeboden aan de deur. Op het moment dat u niet thuis bent wordt het afgegeven bij de buren of kunt u de bestelling afhalen bij het lokale servicepunt van DHL.
Kan ik ook een bestelling af laten leveren in het buitenland?
Ja, dat is mogelijk. Afhankelijk van het land kan de bestelling in dat geval wel langer onderweg zijn en wijzigen de verzendkosten. Neem hiervoor contact op met webshop@nan.nl
Kan ik bestellingen op verschillende adressen laten afleveren?
Ja, dat is mogelijk. U kunt eenvoudig verschillende leveradressen invoeren als u ingelogd bent in de webshop.
Hoe lang duurt het voordat de bestelling wordt afgeleverd?
De bestelling wordt gemiddeld binnen 1 tot 3 werkdagen na bestelling afgeleverd.
Op welke tijden kan ik de klantenservice van de webshop bereiken?
Vijf dagen per week is de NAN klantenservice bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur op het tel nr 085 06 09 266. De klantenservice is ook bereikbaar via mail webshop@nan.nl.