Klantenservice

Alle artikelen kunt u binnen Nederland gratis retour sturen.

Doorgaans leveren wij uw artikelen 2-3 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling.

Onze klantenservice is 5 dagen per week beschikbaar van 9:00 uur tot 17:00 uur op het telefoonnummer: 085 06 09 266

Wij zijn ook per e-mail bereikbaar via
webshop@nan.nl.

NAN doet er alles aan om kwaliteitsartikelen te leveren. Mocht een artikel desondanks niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kan deze geruild of geretourneerd worden.

Uw artikelen retour sturen is eenvoudig. Bij uw bestelling vindt u een retourformulier. Hierop geeft u aan welke producten u retour stuurt en wat de reden is. U stuurt dit formulier, samen met de artikelen, gratis naar ons antwoordnummer. Daarnaast meldt u de retourzending aan op webshop@nan.nl.

Artikelen:

De artikelen moeten schadevrij, vlekvrij en reukvrij worden geretourneerd
De artikelen zijn gedurende de periode dat u het op zicht had niet gebruikt (het passen van kleding wordt door NAN niet als gebruik gezien; het dragen ervan wel)
De te retourneren artikelen moeten voorzien zijn van aangehechte labels en in originele verpakking worden geretourneerd.

Condities retourneren:

  • Retour te zenden artikelen moeten binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling worden aangemeld via webshop@nan.nl. Hierbij moet duidelijk het ordernummer en uw naam worden vermeld.

De retouren dienen binnen 14 dagen na aanmelding samen met het retoursformulier door NAN Retail ontvangen te zijn.

De artikelen kunnen samen met het retourformulier gratis verzonden worden aan:

NAN Webshop
Antwoordnummer 90184
3009 VB Rotterdam

U maakt een afspraak in onze showroom op de Bergse Dorpsstraat 41-a 3054 GA ROTTERDAM. U kunt hiervoor telefonisch contact opnemen via 010-2810596 of dmv het sturen van een email naar webshop@nan.nl.

Uw retour zal na aanmelding en na ontvangst van het retour per e-mail bevestigd worden. Het bedrag van de retour gestuurde artikelen zal door ons worden teruggestort binnen 10 werkdagen.

Mocht een artikel niet aan uw verwachtingen voldoen, dan dient u binnen veertien (14) werk dagen na ontvangst van de bestelling een mail sturen aan webshop@nan.nl.

Wij zullen het probleem zo spoedig mogelijk in overleg met u oplossen. Teneinde de afhandeling van uw klacht soepel te laten verlopen, verzoeken wij u onze aanwijzingen strikt op te volgen. De portokosten voor het retourneren van een artikel met een klacht komen in eerste instantie voor rekening van de klant. Deze kosten zullen gecrediteerd worden indien de klacht gegrond verklaard wordt.
De kleding dient te worden gewassen volgens de wasvoorschriften in het kledingstuk, indien u kiest of heeft gekozen voor een afwijkende wasmethode, zal uw klacht ten allen tijden ongegrond worden verklaard.

Mocht de geboden oplossing niet aan uw verwachting voldoen dan kunt u de volledige bestelling binnen veertien (14) werkdagen, zonder bijkomende kosten, annuleren. Het reeds betaalde bedrag zal binnen tien (10) werkdagen worden gecrediteerd. Deze garantie vervalt wanneer:

  • Kleding gedragen en gewassen is
  • U zelf heeft getracht het gebrek te herstellen
  • U de gebruiksaanwijzing en /of gebruiksinstructies niet heeft opgevolgd

Verstuur de artikelen samen met het retourformulier dat u hier kunt downloaden naar het op het retourformulier vermeldde antwoordnummer van NAN Retail te Rotterdam.